Genāntste achternaam ever heard voor een marokkaan die in Nederland woont; Aļt Meloul
Heb kapot gelachen toen deze naam ooit eens opgeroepen werd toen ik in een wachtruimte zat.

Die van mij kan je niet echt vertalen![]()
Geplaatst door tkoba3t
Genāntste achternaam ever heard voor een marokkaan die in Nederland woont; Aļt Meloul
Heb kapot gelachen toen deze naam ooit eens opgeroepen werd toen ik in een wachtruimte zat.roep m'n geslachtsdeel
![]()
Geplaatst door assassijn
roep m'n geslachtsdeel
![]()
nee dombo niet 'roep'maar 'eet'![]()
geen half/half vertaling doen he
Ait meloul is een sousplaatsje bij Agadir. Ik heb iemand in de klas gehad die daar vandaan kwam.Geplaatst door tkoba3t
Heb kapot gelachen toen deze naam ooit eens opgeroepen werd toen ik in een wachtruimte zat.
Geplaatst door tkoba3t
nee dombo niet 'roep'maar 'eet'![]()
geen half/half vertaling doen heDie zag ik niet. Ik kwam niet verder dan het Marokaans-Arabische 3ait.

Geplaatst door Shmisha
Die van mij kan je niet echt vertalen![]()
Een Afghaanse jongen die ik ken heet Z*bi.
Krijg medelijden met hem als op school het nieuwe schooljaar weer begint en ze zijn naam door de aula roepen.![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
'Als je afwezig bent tijdens mijn strijd, verwacht dan niet dat je aanwezig mag zijn bij mijn succes...'
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Als ik de vertaling van de mijne geef, kan ik net zo goed de mijne onvertaald geven.
Kort maar krachtig!![]()
Sghir?Geplaatst door MaNaNa
Als ik de vertaling van de mijne geef, kan ik net zo goed de mijne onvertaald geven.
Kort maar krachtig!![]()
Bladwijzers