• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Deel 3 : Interview met Boulahrouz " Moeder van Boulahrouz maakt kennis met Sabia

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Sekse
      Leeftijd
      84
      Reputatie Macht
      1289769
      Likes Ontvangen
      633
      Likes Gegeven
      18

Standaard Deel 3 : Interview met Boulahrouz " Moeder van Boulahrouz maakt kennis met Sabia

In Hamburg leerde Boulahrouz zijn huidige vrouw Sabia kennen,een in Duitsland geboren vrouw met Turkse achtergrond.
      Sabia: "ze wisten toen nog niet dat je geluk daar op je zat te wachten.'
      Boula en Sabia prijzen de liefde en kansen die ze kregen van hun ouders.Sbia hoefde geen hoofdoekje te dragen ,genoot een zeer liberale opvoeding .Ze was voordat ze Boula leerde kennen assistant marketing- director wereldwijd van Universal Records.
      Sabia :'ik was het jongste kind,mijn ouders hoopten na twee meisjes eindelijk een jongen te krijgen.Voor mijn vader was ik die jongen.Elke voetbalwedstrijd op televisie wilde hij samen met mij kijken.ik vond er niets aan.Daardoor heb ik eigenlijk een hekel gekregen aan voetbal.'
      ze was dus meteen verliefd,hij speelde de macho tijdes het interview.'ik vond haar zo dus,ik was in Amsterdam dikke Surinaamse en Marokkaanse vrouwen gewend ,En zij was het niet Marokkaans,maar Turks.'
      wat dat een probleem ?
      Khalid :'Probleem niet,maar ze moesten er thuis even aan wennen.
      ik ben vrij traditioneel opgevoed,maar met respect voor iedereen en andersdenkenden.Ik heb heel veel aan mijn zus te danken.
      Mijn ouders verhuisden op een gegeven moment naar Turkije
      ik bleef liever in Duitsland.Mijn zus heeft toen mijn opvoeding op zich genomen.Ze heeft zo veel voor me gedaan.We hebben samen hoge pieken en diepe dalen doorgemaakt.'
      Nu is Sabia spelersvrouw
      Khalid fel: 'dat vind ik zo'n walgelijk begrip.voor ons bestaat dat woord niet.Dan zou er ook zoiets bestaat als een bouwvakkersvrouw of een tandartsassistentenvrouw.ik vind het zo denigrerend .'
      Het duurde even voordat Boula en Sabia hun beider ouders inlichtten over hun opgebloeide liefde.Het was uiteindelijk zelfs de jongere broer van Khalid die Sabia voor het eerst meenam naar hun ouderlijk huis
      Sabia : ik werd tijdens het wk in 2006 aan zijn moeder voorgesteld.Boula zat in Duitsland en ik ging heen en weer vanuit Nederland naar de wedstrijden.Ik sliep in een hotel in Amsterdam en had net wat gegeten ,toen de telefoon ging: een broer van Boula."ik kom je ophalen.Ik heb onze moeder over je verteld."ik wist niet wat me overkwam en werd heel nerveus.Ik had haar nog nooit gezien en vond het heel spannend.In onze cultuur stel je niet je vriendof vriendin voor.Je bent verloofd of getrouwd.Wat moet ik aan en hoe gaat dit zonder Boula ?dacht ik.Ik kon hem op dat moment niet bereiken,hij had een bespreking.Toen we de straat in reden,stond Boula's moeder al voor het raam.Mijn hart klopte in mijn keel.Ze was zo lief.We hadden meteen een klik.Ze omhelsde me en bracht me melk en dadels,een teken van gastvrijheid.We communiceerden met handen en voeten,en hebben die avond veel gelachen.Het was voor iedereen nieuw.Zij sprak alleen Arabisch en ik Duits,Turks en Engels.Ze vond het prachtig dat ik meteen met alles meedeed en dat ik lekker druk was.Het was fantastisch.Toen we gingen slapen,zei ze :"als je de vrouw wordt van mijn zoon,ben je vanaf nu mijn dochter.ik wil niet dat je in een hotel slaapt.Je slaapt hier in de kamer van Boula."Ik heb een fantastische schoonmoeder.Zij is het fundament van het gezien.Alles valt in staat met haar un huize Boulahrouz.Ze maakt geen verschil tussen haar dochters en haar schoondochters.Als Boula vervelend is,kiest ze altijd partij voor mij .
      Drie jaar geleden is ze,denk ik ook voor mij,op Nederlandse les gegaan.
      We communiceren in het Nederlands.'
      Khalid : "komik thuis,zit mijn moeder huiswerk te maken,eigenlijk alleen voor Sabia ,anders kan ze niet met haar communcieren.Dat vind ik zo aandoenlijk.Ze gaat echt naar school.Mijn moeder had niet zo veel contact met haar schoonmoeder.Nu wil ze dat met haar schoondochters dubbel en dwars goed maken.Ze heeft me pas 1 keer in haar leven zien voetballen.
      Vroeger had ze het druk met zorgen voor ons en nu vindt ze het wel best.Wel heeft ze mischien mijn mooiste wedstrijd ooit uitgekozen,in ieder geval 1 van mijn beste wedstrijden,voor de Champions League met Chelsea tegen Barcelona,tegen Ronaldo.Als je het veld opkomt,zwaai je een beetje in de ruimte.Mijn moeder dacht dat ik naar haar zwaaide.'
      Sabia:'de hele avond kon niet meer stuk: "o,mijn zoon,hij zwaait naar me". Ze bleef maar terugzwaaien en kushandjes geven.Het was zo bijzonder

...
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Sekse
      Reputatie Macht
      115323
      Likes Ontvangen
      461
      Likes Gegeven
      296

Standaard

Ok, ghadian dir bi 7sab Turkia...